قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

تعمیر گوشی هواوی

گوشی های هواوی که امروزه به عنوان یکی از محصولات کمپانی هواوی در بین مردم ایران شناخته شده است و طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است هرساله بهترین محصولات خود را به نمایش می گذارد و پس از آن وارد بازار شده و کاربران از آن استفاده می کنند. اما نباید این نکته را نادیده گرفت که هنوز گوشی همراهی ساخته نشده است که در برابر ضربه و دیگر اتفاقات ناگهانی مقاوم باشد و هیچ آسیبی نبیند. از این رو در این مطلب می خواهیم به تعمیر گوشی های هواوی و مراحل این تعمیرات بپردازیم با ما همراه باشید.
 Ã˜ÂªÃ˜Â¹Ã™Â…یر گوشی هواوی تعمیرات گوشی huawei
 چه زمان گوشی های هواوی نیاز به تعمیر دارند؟ پاسخ صریحی که می توان به این سوال داد این است که به طور بدیهی زمانی که گوشی ما از نظر سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکل شده باشد. همانطور که می دانیم تعمیر گوشی های هوشمند را نباید به دست فردی که از تجربه ناکافی برخوردار است سپرد چرا که ممکن است به طور ناخواسته به سایر قطعات نیز آسیب برساند بنابراین اگر به دنبال مرکزی مطمئنی هستید و به دنبال تعمیرکارانی ماهر که علاوه بر دریافت هزینه دست مزدی منصافه کار خود را تضمین می کنند بهتر است به صفحه تعمیر گوشی هواوی مراجعه کنید تا با کمترین هزینه بهترین تعمیر برای گوشی شما انجام شود.

تعمیر گوشی هواوی در مرکز تعمیرات 118 به طور کامل صورت می پذیرد. با توجه به توانایی های کادر مجرب تعمیرات 118 این تضمین را به شما می دهیم که کلیه ایراد های گوشی های هوآوی در کمترین زمان در این مرکز قابل تعمیر می باشد. کلیه ی قطعات اورجینال گوشی های Huawei در تعمیرات 118 موجود می باشد. تعمیر گوشی های هواوی یکی از تخصصی ترین تعمیرات گوشی ها محسوب میگردد چرا که گوشی های هواوی دارای تنوع مدل و همچنین تنوع ساخت هستند.

مراحل تعمیرات گوشی هواوی

دریافت گوشی و ارایه رسید
دریافت گوشی هواوی شما و ارایه رسید تعمیرات. شما می توانید گوشی هوآوی خود را به صورت حضوری یا از طریق پیک یا پست برای ما ارسال نمایید. پس از دریافت گوشی رسید دستگاه شما توسط سیستم صادر میگردد و از طریق رسید میتوانید پیگیر دستگاه خود باشید.

بررسی و اعلام هزینه
پس از دریافت دستگاه بررسی اولیه صورت می پذیرد و به مشتری اعلام هزینه میگردد. در اکثر موارد ایراد گوشی در زمان حضور مشتری به او اعلام میگردد و همچنین زمان آماده شدن دستگاه به مشتری اعلام خواهد شد. در بعضی موارد ایراد مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتر و زمان بیشتر دارد که در اینگونه موارد تا 48 ساعت کاری ایراد مشخص و به مشتری اعلام هزینه میگردد. در بیشتر از 80 درصد موارد گوشی نهایتا تا 48 ساعت تعمیر می شود و در 20 درصد موارد یک هفته زمان برای تعمیر مورد نیاز است. هر چند پیشنهاد می شود برای بررسی اصولی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیراتی و سرویس کامل گوشی از عجله برای دریافت سریع گوشی خودداری نمایید ولی برای مشتریانی که درخواست تعمیر فوری گوشی خود را دارند تدبیر ویژه ای اندیشیده ایم و در سرویس اکسپرس خود هرگونه ایراد را در کمتر از نصف روز به درخواست مشتری رفع خواهیم نمود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.