قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

تعمیرات دستگاه های تعویض گلس

سلام به همراهان گرامی. چند وقت پیش توی سایت های مختلف دنبال ابزاری می گشتم که تعمیرکاران موبایل با اون ابزار، گلس گوشی های هوشمند رو تعویض می کنند با جستجوهای مختلف تونستم سایت های خوبی هم در این زمینه پیدا کنم اما همیشه گفتن و میگن که اگه یه جایی باشه که تعمیرات همون دستگاه رو انجام بده بنابراین می تونه بهترین دستگاه تعویض گلس هم داشته باشه... خلاصه برام جالب بود که متخصصینی داریم که قادرند علاوه بر کار کردن با این دستگاه ها، به تعمیر آن ها بپردازند برای همین دنبال مرکزی گشتم که علاوه بر فروش، تعمیر دستگاه تعویض گلس را هم انجام بده. در ادامه با ما همراه باشید تا این مرکزو به شما هم معرفی کنم.



 

  قبل از اینکه بخواهیم در خصوص دستگاه تعویض گلس و نحوه تعمیر آن ها با شما صحبت کنیم بهتره اول بدونیم گلس چیه و چه کاربردی داره. گلس یکی از قطعاتی که بر روی پنل گوشی های هوشمند قرار گرفته در زیر این قطعه به ترتیب ال سی دی و تاچ قرار می گیرد. گلس تاچ و ال سی دی گوشی را در برابر ضربه مقاوم می کند و در صورتی که ضربه شدید باشد ممکن است مقاومت خود را از دست بدهد. 

دستگاه های تعویض گلس یکی از ابزارآلات تعمیرکاران موبایل به شمار می رود که جهت تعویض این قطعه بسیار نقش مهمی داشته و تعمیرکاران بدون این ابزار قادر به تعویض گلس نمی باشند. دستگاه های تعویض گلس به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند. دستگاه های جدا کننده گلس مبتنی بر حرارت و مبتنی بر سرما که هر کدام شامل مدل های مختلفی می شوند. عمده تفاوت این دستگاه ها در سایز و همچنین دستی یا اتوماتیک بودن آنها می باشد. بعضی تعمیرکاران خبره حتی بدون دستگاه و با استفاده از هیتر به تعویض گلس می پرداختند. در حال حاضر دستگاههای جدید ریسک شکستن ال سی دی را پایینتر آورده اند و همچنین روند تعویض گلس را ساده تر کرده اند. 

تعمیر دستگاه های تعویض گلس در مجموعه تعمیرات موبایل 118 به دست افراد متخصص و ماهر انجام می گردد. تعمیر دستگاه های تعویض گلس، لمینیتور و سپریتور نیز در این مرکز انجام می گیرد. این دستگاه ها به صورت اوتوماتیک پرس و حباب گیری چندین گوشی را به طور هم زمان انجام می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.