قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

آموزش تعمیرات آیفون و آیپد

تعمیرات آیفون و آیپد از جمله تعمیراتی محسوب می شود که برای یادگیری آن بایستی زمان و علاقه زیادی داشته باشید با اینکه این حرفه سختی های خود را به همراه دارد اما شما می توانید آن را با انگیزه یادگیرید و به دنبال یادگیری آن در نهایت کسب و کار خود را راه اندازی نمایید. تعمیر گوشی های آیفون به دلیل گرانتر بودن آن نسبت به سایر گوشی های هوشمند از قطعات گرانتری بهره برده است بنابراین باید در تعمیر آن ها دقت کافی را داشته باشید. در این مطلب می خواهیم در خصوص آموزش تعمیرات آیفون و آیپد توضیحاتی را به شما دوستان ارائه دهیم. 

آموزش تعمیرات آیفون و آموزش تعمیر آیپد

  ادامه مطلب ...

آموزش سخت افزار موبایل

تعمیرات موبایل از جمله خدماتی است که تعمیرکاران به کاربران ارائه می دهند. از آنجایی که تعمیرات موبایل به دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند تعمیرکاران نیز روی یکی یا هردوی آن ها مسط هستند و می توانند با دانش خود و کمک تجهیزات در دست به راحتی گوشی های هوشمند کاربران را تعمیر نمایند. این حرفه با گذشت زمان رونق بسیاری گرفته و بسیاری از کاربران با ورود به این حرفه به سرعت علاقه مند شده و توانسته اند با یادگیری  تعمیرات موبایل کسب و کار خود را راه اندازی نمایند در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل ها به شما عزیزان مطالبی را ارائه نماییم.



  ادامه مطلب ...

تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون Iphone X

نمایشگرهای آیفون از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار بوده که همین امر باعث افزایش قیمت نمایشگرهای آیفون شده است. حفظ و نگهداری از نمایشگر امری واجب محسوب می گردد و افراد بسیاری به علت عدم دقت، متحمل ضرر مالی شده اند. این نمایشگرها دارای لایه های متفاوتی می باشند که یکی از آنها گلس ال سی دی می باشد. این گلس بر اثر ضربه می تواند بشکند اما در بعضی موارد که گلس با شکستگی همراه می شود ال سی دی و تاچ آیفون همچنان به عملکرد عادی خود ادامه می دهند. درچنین وضعیتی می توان گلس ال سی دی گوشی را تعویض نمود. در ادامه با ما همراه باشید.


تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون Iphone X

 

 
ادامه مطلب ...

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون

ال سی دی گوشی های آیفون نیز ممکن است مانند سایر گوشی های هوشمند دچار آسیب شوند. در اکثر مواقع ال سی دی ها بر اثر ضربه و یا آب خوردگی دچار شکستگی و یا سوختگی می شوند که باید بلافاصله تعمیر و یا تعویض گردند. در ادامه با ما همراه باشید تا مطالبی را در خصوص تعویض تاچ و ال سی دی گوشی های آیفون به شما عزیزان ارائه دهیم.

 
 
ادامه مطلب ...

تعویض هارد آیفون ارتقاء هارد آیفون آموزش تعویض هارد آیفون

در این مطلب قصد داریم در خصوص تعمیر گوشی های آیفون با شما عزیزان نکاتی را به اشتراک بگذاریم. گوشی های آیفون بر اثر دلایل مختلفی ممکن است دچار آسیب شوند اما باید به سرعت توسط تعمیرکاران خبره آیفون تعمیر شده تا از آسیب دیدن سایر قطعات جلوگیری شود. هارد آیفون نیز یکی از قطعات سخت افزاری گوشی آیفون بوده که ممکن است دچار خرابی شود که یاسد تعمیر یا تعویض گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص تعویض هارد و ارتقاء آن بیشتر برایتان توضیح دهیم.

 
 
ادامه مطلب ...