قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

احتمال عرضه موبایل مجهز به لنز مایع توسط هواوی

به نظر می‌رسد هواوی در حال کار روی یک گوشی جدید مجهز به تکنولوژی لنز مایع است. بر خلاف اکثر دوربین‌ها که از لنز مکانیکی یا نرم‌افزار برای تغییر فوکوس استفاده می‌کنند، دوربین‌های مجهز به لنز مایع همان‌طور که از اسمشان مشخص است از یک مایع که ترکیبی از آب و روغن است برای انجام این کار استفاده می‌کنند.

  ادامه مطلب ...

خرید ابزارآلات تعمیرات موبایل


ابزارها از جمله وسایلی هستند که تعمیرکاران هر صنفی به آن ها نیازمند خواهند بود به طوری که بدون در دست داشتن ابزار مورد نیاز نمی توانند دستگاه های مختلف را تعمیر نمایند. قاعدتا تعمیر دستگاه های مختلف نیازمند ابزارآلات مخصوص به خود می باشد. از این رو در این مطلب می خواهیم چند نمونه از ابزارآلات تعمیرات موبایل را برای شما دوستان معرفی کنیم با ما همراه باشید.


   
 
ادامه مطلب ...

قیمت خرید دانگل و پروگرامرهای اپل

دانگل و پروگرامرهای اپل جزوه ابزارآلاتی است که توسط تعمیرکاران جهت تعمیر گوشی های آیفون به کار برده می شوند. کار اصلی این ابزارها شناسایی و تعمیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری می باشد. همانطور که می دانیم دانگل ظاهری مشابه فلش مموری ها دارد اما امکانات و قابلیت های بسیار متفاوتی را به تعمیرکاران ارائه می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا جهت خرید دانگل و پروگرامرهای اپل نکاتی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

 
ادامه مطلب ...

آیا شرایط گارانتی موبایل‌های سامسونگ در ایران تغییری داشته است؟

«محمدجعفر نعناکار»، مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران در توییتر خبر از تغییر شرایط گارانتی موبایل‌های سامسونگ به نفع مصرف‌کنندگان و توسعه‌دهندگان ایرانی داده است. نعناکار در توییتر خبر داده است که حالا، در پی تعامل سازمان فناوری اطلاعات ایران و سامسونگ ایران، با نصب اپلیکیشن از منابعی به جز گوگل پلی و گلکسی اپس، گوشی‌‌ها از گارانتی خارج نخواهد شد. اما سامسونگ قبلاً هم اشاره کرده بود که با نصب یک اپلیکیشن از سایر منابع، موبایلی را از گارانتی خارح نمی‌کند.


 
 
ادامه مطلب ...

قیمت خرید هیتر و هویه

هیتر و هویه یکی از معروف ترین و پرکاربردترین ابزارآلات تعمیرات موبایل به شمار می رود. این ابزار دو وسیله ی متمایز از یکدیگر می باشند که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. هویه جزوه آن دسته از ابزارآلاتی است که برای اکثر کاربران شناخته شده می باشد. ساده ترین ابزار هویه از یک دسته و یک میله فلزی تشکیل شده است که با گرم شدن نوک میله می توان آلیاژ لحیم را ذوب نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا با این ابزار پرکاربرد بیشتر آشناشیم.

 
 
ادامه مطلب ...