قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

مشکل صدای گوشی اپل

از خرابی هایی که ممکن است برای گوشی های آیفون به وجود آید مشکل صدای این دستگاه است و این مشکل بسیار کم برای کاربران رخ خواهد داد. در صورتی که این مشکل به وجود آید کاربران آن را در زمانی که در حین تماس تلفنی  هستند با نشنیدن صدای مخاطب احساس خواهند کرد. خوشبختانه مشکل صدای گوشی اپل در قیاس با سایر اشکالات مرتبط با این دستگاه، چندان جدی نیست و در غالب موارد با اندک دستکاری و تعمیرات سخت‌افزاری یا نرم افزاری مرتفع می‌گردد.



مشکل صدای گوشی اپل

  ادامه مطلب ...

سوختگی نمایشگر چیست و چگونه می‌توان از آن جلوگیری کرد؟

نمایشگرهای ال سی دی و اولد از دو نوع متفاوت صفحه نمایش می باشند اما فرق بین آنها بعد از چندماه استفاده خود را نمایان می سازد. نمایشگرهای اولد بعد از مدتی استفاده ظاهر خوبی نخواهد داشت ولی برای نمایشگرهای ال سی دی چنین اتفاقی نخواهد افتاد. شاید هیچوقت به مشکل سوختگی صفحه نمایشگر برنخورده باشید ولیکن شما می توانید این مطلب را بخوانید و در خصوص این‌که سوختگی نمایشگر چیست، چرا اتفاق می‌افتد و چگونه می‌توان از وقوع آن جلوگیری کرد.اطلاعاتی را به دست آورید. با ما همراه باشید.

  
ادامه مطلب ...

آموزش تعویض برد آیفون ۶ پلاس اپل

 بردهای گوشی ها یکی از مهم ترین قطعاتی است که در صورت خرابی باید در اسرع وقت تعمیر شود. تعویض مادربردآیفون 6 پلاس یکیاز تعمیرات دشواری است که تعمیرکاران انجام می دهند اما علاقه مندان به این حوزه کاری می توانند به راحتی آن را فراگیرند. ما در این مقاله به آموزش تعویض برد آیفون 6 پلاس پرداخته ایم اما یادتان باشد که در صورت تعویض برد این گوشی ، متاسفانه قابلیت اسکن انگشت تاچ آیدی از کار می‌افتد. در این مطلب آموزش به صورت گام به گام برای شما دوستان و راحتی بیشترفراگیری آن ارائه شده است.. در ادامه با ما همراه باشید.



  ادامه مطلب ...

چرا نباید از گوشی آیفون با شیشه شکسته استفاده کنیم؟

صفحه نمایش یا ال سی دی شکسته در گوشی های هوشمند از جمله گوشی اپل باید به سرعت پیگیری شود تا باعث به وجود آمدن آسیب های دیگری نشود. همانطور که می دانیم کار کردن با گوشی کهخ صفحه نمایشش دچار آسیب شده است دشوار است و برای جلوگیری از هزینه های اضافی باید به سرعت آن ها را تعمیر نماییم. علاوه بر این کار کردن با صفحاتن شکسته به چشمان کاربر آسیب خواهد زد. با ما همراه شوید .


 ØµÙØ­Ù‡ نمایش شکسته
ادامه مطلب ...

هزینه تعویض ال سی دی آیفون های اپل چقدر است؟

ال سی دی ها یکی از قطعاتی هستند که بیشتر از سایر قطعات دچار آسیب می شوند و هزینه ی تعویض آن ها در بازار آزاد نامشخص است و پس از مراجعه به مراکز تعمیر قیمت واقعی آن ها برای شما روشن نخواهد شد بنابراین برای اطلاع از قیمت تعویض ال سی دی آیفون در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا قیمت عادلانه این کار را برای شما بازگو کنیم. 

Image result for ‫تعمیر قطعات گوشی آیفون‬‎

 

ادامه مطلب ...