قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون Iphone X

نمایشگرهای آیفون از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار بوده که همین امر باعث افزایش قیمت نمایشگرهای آیفون شده است. حفظ و نگهداری از نمایشگر امری واجب محسوب می گردد و افراد بسیاری به علت عدم دقت، متحمل ضرر مالی شده اند. این نمایشگرها دارای لایه های متفاوتی می باشند که یکی از آنها گلس ال سی دی می باشد. این گلس بر اثر ضربه می تواند بشکند اما در بعضی موارد که گلس با شکستگی همراه می شود ال سی دی و تاچ آیفون همچنان به عملکرد عادی خود ادامه می دهند. درچنین وضعیتی می توان گلس ال سی دی گوشی را تعویض نمود. در ادامه با ما همراه باشید.


تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون Iphone X

 

  
تعویض گلس کوشی های آیفون x نیزمند تخصص و تجربه کافی است که تنها تعمیرکاران حرفه ای قادر به انجام این کار هستند شما می توانید برای تعویض گلس گوشی آیفون خود به صفحه تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون Iphone X مراجعه نمایید تا علاوه بر آشنایی با مراحل تعویض گلس از قیمت تعویض ال سی دی گوشی آیفون نیز مطلع شوید. 


نکات تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون Iphone X

نمایشگرهای آیفون از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار بوده که همین امر باعث افزایش قیمت نمایشگرهای آیفون شده است. حفظ و نگهداری از نمایشگر امری واجب محسوب می گردد و افراد بسیاری به علت عدم دقت، متحمل ضرر مالی شده اند. این نمایشگرها دارای لایه های متفاوتی می باشند که یکی از آنها گلس ال سی دی می باشد. این گلس بر اثر ضربه می تواند بشکند اما در بعضی موارد که گلس با شکستگی همراه می شود ال سی دی و تاچ آیفون همچنان به عملکرد عادی خود ادامه می دهند. درچنین وضعیتی می توان گلس ال سی دی گوشی را تعویض نمود. تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون Iphone X با دستگاه OCA انجام میشود.


اما چگونه می شود که تکه‌های شکسته ال سی دی گوشی شما به یکدیگر بچسبند و دوباره همانند روز اول بشوند؟ این دستگاه تکه‌های شکسته ال سی دی را به یکدیگر متصل نموده و آنها را به یکدیگر می‌چسباند. تعویض گلس و تعمیر ال سی دی با تجهیزات مدرن و چسب OCA قابل انجام بوده که در این نوع تعمیر، ال سی دی به حالت اولیه خود بازمی‌گردد. اما نمایشگر آیفون شما باید دارای شرایطی باشد تا بتوان به تعویض گلس و تعمیر ال سی دی پرداخت.


مزایای تعویض گلس و تعمیر ال سی دی شکسته

مزیت تعمیر ال سی دی و تعویض گلس ال سی دی در این است که هزینه آن به مراتب کمتر از تعویض خود ال سی دی می باشد و در زمان تعمیر، ال سی دی اورجینال گوشی خود شما تعمیر می‌گردد و دوباره شاهد همان کیفیت قبلی ال سی دی خود هستید.

تعمیر ال سی دی شکسته و تعویض گلس با تجهیزات مدرن و چسب OCA انجام می‌شود و در نهایت کیفیت ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز می‌گردد.


تعویض گلس ال سی دی سامسونگ، تعویض گلس ال سی دی آیفون، تعمیر گلس ال سی دی

شرایط تعویض گلس و تعمیر ال سی دی شکسته

اگر تاچ گوشی آیفون Iphone X از کار بیفتد باید ال سی دی گوشی آیفون Iphone X را تعویض نمود.

اگر بر روی ال سی دی شکسته شما، رنگ بنفش ایجاد شده باشد یا نقاط سیاه و کدری وجود داشته باشد یا ال سی دی نوری نداشته باشد شما باید ال سی دی گوشی خود را تعویض نمایید و این ایرادات با تعویض گلس ال سی دی برطرف نمی گردد.

برای تعویض گلس ال سی دی گوشی آیفون Iphone X، تاچ گوشی شما باید درست کار نماید و ال سی دی گوشی آیفون Iphone X نیز هیچ گونه پیکسل سوخته ای نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.