قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

تعمیرات آیفون و تعمیرات دیگر دستگاه های اپل

سلام دوستان عزیز

همانطور که می دانیم گوشی های آیفون جزوه دسته از گوشی های گران قیمتی است که باید برای خرید آن ها  مبالغ زیادی پرداخت نماییم بنابراین باید در حفظ و نگهداری این گوشی ها بیشتر دقت کنیم تا دچار آسیب و خرابی نشوند. اما گاهی به طور اتفاقی گوشی های آیفون دچار آسیب می شوند و باید  قطعات آن تعمیر شود در این مقاله می خواهیم  در خصوص تعمیرات آیفون و سایر دستگاه های اپل  اطلاعاتی در اختیار  شما دوستان قرار دهیم. 

 ØªØ¹Ù…یرات آیفون

 

  تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل

تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل این روزها  به مشکل بزرگی برای کاربران این برند تبدیل شده است; تعمیرات آیفون کار غیر ممکنی نیست و شما می توانید با صرف هزینه کمی، تلفن همراه و یا تبلت خود را تعمیر کنید. بهترین اتخاب برای تعمیرات آیفون مراجعه شما به یک مرکز تخصصی تعمیرات تلفن همراه و تبلت است.

موبایل آباد، تمامی تجهیزات روز دنیا را در اختیار متخصصان تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل قرار داده است، تا بتوانند به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان دستگاه‌های آیفون و دستگاه های اپل را تعمیر و بازسازی نمایند. کارشناسان تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل، ملزم به حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و بازسازی گوشی‌های آیفون می باشند و آشنایی کامل به دستگاه های اپل را باید داشته باشند. همچنین به منظور پیشگیری از به‌کارگیری قطعات تقلبی در حین تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل ، آرشیوی از قطعات اصل و اورجینال برای تعمیرات آیفون در موبایل آباد گردآوری شده است. تعمیرات آیفون در این مرکز در دو بخش تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری انجام می پذیرد.


تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل، توسط کادر متخصصین موبایل آباد، در کمترین زمان ممکن و با صرف هزینه ای مناسب صورت می پذیرد.  تمامی خدمات موبایل آباد، همراه با گارانتی بوده و بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانید تعمیرات آیفون,تعمیرات اپل, تعمیرات صفحه نمایش آیفون, تعمیرات صفحه نمایش اپل, تعمیرات باتری آیفون و … خود را به متخصصین این مجموعه بسپارید. لازم به ذکر است واحد ارتباط با مشتریان، پاسخگوی تمامی پرسش ها، انتقادات و پیشنهادات مراجعین گرامی هستند. همچنین کیفیت خدمات رسانی به مشتریان در این بخش به دقت کنترل و بررسی می شود تا کاره تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل شما به درستی صورت گیرد.


تعمیرات نرم افزاری آیفون و آیپد


تیم تعمیرات موبایل آباد از گرد هم آمدن بهترین تعمیرکاران تشکیل شده است. این تیم تمام مشکلاتی که برای کاربران دستگاه های آیفون و آیپد پیش بیاید را پیگیری می کند و در صورت قابل حل بودن، مشکل را رفع می کنند. مشکلات نرم افزاری می تواند مربوط به اپل آی دی، ریستور کردن رام دستگاه، دانگرید iOS به ورژن قبلی، بروزرسانی دستگاه مشکل صفحه آبی لگ زدن بعد از استفاده بلند مدت از دستگاه, جیلرک و خذف جیلبرک و … باشد. که همان طور که گفتیم تمامی این مشکلات نرم افزاری توسط متخصصان تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل مجموعه موبایل آباد در صورت قابل حل بودن، مشکل را رفع می کنند.


تعمیرات سخت افزاری آیفون و آیپد

همچنین مشکلات سخت افزاری مشکلاتی از قبیل تعمیرات باتری، تعمیرات صفحه نمایش، تعمیرات اسپیکر، تعمیرات دوربین، تعمیرات سنسور اثر انگشت و … می باشد.


تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل : صفحه نمایش

بیشترین درخواست تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل مربوط به تاچ و ال سی دی آیفون و آیپد است به طوری که بیش از ۵۰% ورودی های خرابی آیفون به مراکز تعمیرات موبایل آباد را تعویض صفحه نمایش تشکیل میدهد. به همین دلیل موبایل آباد اقدام به قرار دادن مدلهای مختلف آیفون در بازه های زمانی نامشخص در قسمت پیشنهاد هفته کرده است. به این صورت که هر هفته ممکن است صفحه نمایش آیفون شما در لیست تخفیف هفتگی ما قرار بگیرد تا تعمیرات آیفون شما با تخفیف ویژه ای انجام گیرد.


تعمیرات آیفون و تعمیرات اپل : باتری

خرابی باتری آیفون نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که برای کاربران پیش می آید. تعمیرات باتری آیفون و آیپد به صورت تخصصی توسط کارشناسان موبایل آباد صورت می گیرد. تعمیرات آیفون خود را به ما بسپارید.


منبع: mobileabad.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.