قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

خرید قطعات گوشی موتورولا

گوشی موتورولای خود را می توانید در بسیاری از مراکز تعمیرات موبایل تعمیر و تعویض نمایید. گوشی های موتورولا از قطعات بسیاری ساخته شده اند مانند تا تاچ و ال سی دی، باتری، اسپیکر، جک هدفون و غیره که تمامی این قطعات با اتصال به هم می توانند امکاناتی را برای کاربران به وجود آورند. در این مطلب می خواهیم در خصوص برخی از قطعات انواع گوشی های این کمپانی برای شما دوستان اطلاعاتی را در میان بگذاریم.

  قطعات گوشی موتورولا برای افراد تعمیرکار موبایل که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت می باشد. گاهی قطعاتی مورد آسیب قرار می گیرند که کاربران جهت جلوگیری از آسیب بیشتر دستگاه خود نیاز به تعمیر و تعویض قطعات گوشی خود دارند از این رو می توانید در صورت نیاز به تعویض قطعات آن را به مرکز تعمیرات موبایل مطمئن نشان داده تا با استفاده از قطعات اورجینال، قطعه ی مورد نظر شما را تعمیر و تعویض نمایند.

 

کمپانی موتورولا در سری های مختلفی محصولات خود را به کاربران ارائه داده است. گوشی موتورولا سری G، گوشی موتورولا سری Z، گوشی موتورولا سری X، گوشی موتورولا سری E و ... که هرکدام از این سری ها خود نیز شامل گوشی هایی با کارایی و ظاهری متفاوت می باشند. قطعاتی که در این سری ها به کار گرفته شده است مانند سایر گوشی ها از قطعات مشابهی مانند تاچ و ال سی دی، باتری، جک هدفون، آی سی هارد، اسپیکرو بسیاری دیگر برخوردار می باشند. این قطعات پس از طولانی مدت خراب و نیاز به تعمیر و تعویض دارند از این رو می توانید برای تعویض هر سری از گوشی های موتورولا به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.