قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

تعویض آی سی موبایل

آی سی موبایل چیست؟ برای افرادی که به طور تخصصی با تعمیر گوشی های هوشمند آشنایی ندارند قاعدتا این قطعه را نمی شناسند که ما قصد داریم در این مطلب به شما عزیزان انواع آی سی گوشی های موبایل را معرفی کرده و به شما بگوییم که در صورت خرابی آی سی گوشی باید چه کنیم. آی سی موبایل از چند نوع آی سی شارژ یا تغذیه، آی سی هارد، آی سی آنتن و... می باشد که هرکدام وظیه ای منحصر به خودشان را انجام می دهند از این رو می خواهیم دلایل خرابی آی سی ها و در خصوص تعویض آی سی ها به شما نکاتی را ارائه دهیم. 

  اگر آی سی گوشی شما دچار خرابی یا مشکل شده است بایستی آن را برای تعویض به مرکز تعمیرات مطمئنی ارائه دهید تا از قطعات و آی سی اورجینال استفاده نمایند. اگر به دنبال مرکز تعمیرات موبایلی هستید می توانید با مراجعه به صفحه آی سی موبایل از انواع آی سی های موبایل و مراحل تعویض این قطعه مطلع شوید. 

آیسی موبایل، یکی از اصلی ترین قطعات موبایل می باشد. برای اینکه آیسی مورد استفاده جواب دهد باید آیسی اورجینال تهیه کنید. تعمیرات 118 با سابقه ی بالا در زمینه ی تعمیرات موبایل و پخش قطعات موبایل، آیسی اورجینال را در اختیار شما تعمیرکاران عزیز قرار می دهد. کلیه ی آیسی های موجود در فروشگاه توسط تعمیرکاران مرکز تعمیرات موبایل 118 مورد استفاده قرار می گیرند و 100 درصد سالم و اورجینال هستند و در صورت تشخیص درست و تعویض ماهرانه قطعا روی گوشی جواب خواهند داد. همچنین در بخش آموزش تعمیرات موبایل نحوه ی تعویض آیسی را به شما آموزش می دهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.