قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

آموزش تعمیرات آیفون

گوشی های آیفون به دلایل متعددی ممکن است دچار مشکل و خرابی شوند و باید این مشکلات توسط تعمیرکاران خبره و ماهر موبایل تعمیر و یا در صورت خرابی قطعه ای تعویض شود و خود کاربران به تنهایی نباید گوشی خود را تعمیر نمایند چرا که ممکن است به سایر قطعات آسیب وارد نمایند بنابراین در این مطلب ما می خواهیم در خصوص آموزش تعمیرات موبایل به شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دهیم همچنین از مراحل فرآیند تعمیرات آیفون مطلع شوید. در ادامه با ما همراه شوید.


 Ø¢Ù…وزش تعمیرات آیفون ، تعمیر آیفون ، تعمیر تخصصی آیفون
  
آموزش تعمیرات آیفون در نمایندگی اپل توسط اساتید تعمیرکار ارائه می گردد. کارورزان در طول دوره با مباحث مختلفی نظیر تعویض تاچ و ال سی دی آیفون، تعویض هارد آیفون، چگونگی برداشتن آی کلود آیپد، آموزش تعویض و پروگرم بیس باند آیفون، تعمیر مشکلات نرم افزاری iOS و … آشنا می شوند.
آموزش تعمیرات آیفون برای کارورز
این دوره مخصوص افراد مبتدی بوده که برای اولین بار می خواهند آموزش تعمیرات آیفون را سپری کنند و هیچگونه پیش زمینه ای در این خصوص ندارند. در ابتدای این دوره کارورز با اصول تعمیرات موبایل آشنا شده و در ادامه وارد دوره تکمیلی آموزش تعمیرات آیفون خواهد شد.

آموزش تعمیرات آیفون برای تعمیرکاران
این دوره مخصوص تعمیرکاران می باشد. تعمیرکارانی که با تعمیر گوشی آشنا بوده و اکنون می خواهند به صورت تخصصی تعمیر آیفون و آیپد را فرا بگیرند. این دوره شامل تحلیل کلیه مدل ها و بررسی شماتیک و عیب یابی و راهکارهای تعمیراتی می باشد. پس اگر تعمیرکار موبایل هستید و می خواهید تعمیرات آیفون را نیز فرا بگیرید بهتر است در این دوره شرکت نمایید.

آموزش کار با پروگرمرهای آیفون و تعویض هارد و بیس باند و برداشتن اکانت آیکلود
این دوره نیز همانند دوره بالا مخصوص تعمیرکاران موبایل می باشد. در این دوره مباحث تخصصی در خصوص ایرادهای هارد، بیس باند، فینگر تاچ و آیکلود گفته شده و راهکار تعمیراتی آن نیز برای مدل های مختلف به صورت عملی به شما آموزش داده می شود. کار با پروگرمر IP Box V2، WL و … به طور کامل شرح داده می شود. همچنین به کارورزان آموزش داده می شود تا هاردهای دست دوم را برای آیفون پروگرم نمایند. مبحث آخر نیز نحوه برداشتن آیکلود می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.