قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

تعویض تاچ و ال سی دی آیفون

ال سی دی گوشی های آیفون نیز ممکن است مانند سایر گوشی های هوشمند دچار آسیب شوند. در اکثر مواقع ال سی دی ها بر اثر ضربه و یا آب خوردگی دچار شکستگی و یا سوختگی می شوند که باید بلافاصله تعمیر و یا تعویض گردند. در ادامه با ما همراه باشید تا مطالبی را در خصوص تعویض تاچ و ال سی دی گوشی های آیفون به شما عزیزان ارائه دهیم.

 
  

ا ز آنجایی که تعمیر گوشی های آیفون کاری تخصصی است و باید توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام گیرد ما به شما پیشنهاد می کنیم برای تعویض قطعات گوشی آیفون خود به مراکز معتبری مراجعه نمایید همچنین می توانید با مراجعه به صفحه تعویض تاچ و ال سی دی آیفون گوشی خود را با کمترین هزینه در کوتاه ترین زمان تعمیر و تعویض نمایید. 


تعویض تاچ و ال سی دی آیفون درنمایندگی اپل در کمترین زمان و با تاچ ال سی دی اورجینال آیفون انجام می شود. کارشناسان نمایندگی با دانش و تخصص لازم در این حوزه توانایی تعویض تاچ و ال سی دی آیفون کلیه مدلها را دارا می باشند همچنین تعمیرات آیفون در این نمایندگی از گارانتی تعمیرات برخوردار می باشد.


فرآیند تعویض تاچ و ال سی دی آیفون

مشاوره و تحویل گوشی آیفون

اولین و سریعترین راه ارتباط با ما، تماس تلفنی است. شما با دریافت مشاوره از کارشناسان نمایندگی، نسبت به وضعیت پیش آمده برای صفحه نمایش آیفون خود می توانید تصمیم مناسب را برای تعویض تاچ و ال سی دی آیفون اتخاذ نمایید. در نهایت نیز با ارسال آیفون از طریق پیک و پست یا به صورت حضوری، آن را وارد فرآیند تعویض تاچ و ال سی دی آیفون نمایید.



عیب یابی رایگان و اعلام هزینه

اگر صفحه نمایش آیفون به دلایل مختلف دچار شکستگی و خاموشی گردد، ممکن است هرگونه ایراد سخت افزاری دیگری نیز داشته باشد که در بررسی اولیه قابل استنتاج نباشد لذا تعمیرکاران متخصص این موارد را تا دو روز کاری، پس از تحویل آیفون به نمایندگی اپل پیدا نموده و هزینه آن را به مالک دستگاه اطلاع می دهند. اما باید بدانید که در بیش از ۸۰% موارد به هنگام حضور مشتری یا دریافت آیفون، مدت زمان تعمیر آن به اطلاع مشتری می رسد که در خصوص تعویض تاچ و ال سی دی آیفون در حدود چند ساعت می باشد. در باقی موارد که ایرادات سخت افزاری بوجود آمده است زمانی در حدود یک هفته نیاز است با بتوان آن مشکلات را نیز برطرف نمود. هر چند پیشنهاد می شود برای بررسی اصولی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیراتی و سرویس کامل گوشی آیفون از عجله برای دریافت سریع گوشی خودداری نمایید.



تعویض تاچ و ال سی دی آیفون

با به پایان رسیدن بررسی و مشخص شدن کلیه ایرادات سخت افزاری آیفون، زمان آن فرارسیده است که مالک دستگاه از هزینه کلی تعمیرات مطلع گردد لذا کارشناسان ما پس از تماس تلفنی و تایید نهایی تعمیرات توسط وی، اقدام به تعویض تاچ و ال سی دی آیفون و سایر ایرادات می نمایند و پس از تست نهایی و بازبینی، گوشی جهت تحویل به صاحب خود، به بخش پذیرش تحویل داده می شود. واحد تعمیرات آیفون اپل سنتر برای هرگونه فعالیت تعمیری مهلت تست و گارانتی مشخصی در نظر گرفته است که در زمان تحویل دستگاه به مشتری اعلام می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.