قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

تعویض هارد آیفون ارتقاء هارد آیفون آموزش تعویض هارد آیفون

در این مطلب قصد داریم در خصوص تعمیر گوشی های آیفون با شما عزیزان نکاتی را به اشتراک بگذاریم. گوشی های آیفون بر اثر دلایل مختلفی ممکن است دچار آسیب شوند اما باید به سرعت توسط تعمیرکاران خبره آیفون تعمیر شده تا از آسیب دیدن سایر قطعات جلوگیری شود. هارد آیفون نیز یکی از قطعات سخت افزاری گوشی آیفون بوده که ممکن است دچار خرابی شود که یاسد تعمیر یا تعویض گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص تعویض هارد و ارتقاء آن بیشتر برایتان توضیح دهیم.

 
  
 اگر به تعمیر گوشی های آیفون علاقه دارید و یا می خواهید گوشی آیفون خود را تعمیر نمایید کافی است به صفحه تعویض هارد آیفون مراجعه نمایید تا از مراحل تعویض و قیمت هارد آیفون اطلاعات کافی را به دست آورید. 

تعویض هارد آیفون X و ارتقاء هارد آیفون X چگونه انجام می شود؟
فرآیند تعویض هارد آیفون X در صورت خطا و خرابی یا ارتقاء هارد آیفون X جهت افزایش ظرفیت آیفون بدین صورت است که ابتدا دستگاه شما وارد تعمیرات 118 می گردد و پس از بررسی اولیه، هارد شما از روی برد آیفون برداشته می شود. در این مرحله با دقت تمام، کلیه اطلاعات مورد نیاز از جمله سریال موبایل، IMEI و سایر اطلاعاتی که مختص دستگاه آیفون شما می باشد بر روی هارد جدید نوشته یا رایت می گردد. هدف از انجام این کار این است که شما در انتها مالک همان گوشی سابق با IMEI و شماره سریال قبلی هستید اما با این تفاوت که اگر ارتقا هارد آیفون X را انجام داده باشید از ظرفیت بیشتری برای ذخیره سازی برخوردار می شوید و اگر بخاطر خرابی مجبور به تعویض هارد آیفون X خود شده اید اکنون آیفون شما آماده خدمت رسانی به شما می باشد ظرفیت های آیفون X بدین صورت است: تعویض هارد آیفون X با ظرفیت 64 گیگابایت، ارتقا هارد آیفون X به ظرفیت 256 گیگابایت. به راحتی می توانید در مدت زمانی کوتاه به تعمیر آیفون خود بپردازید.

مزیت طی نمودن چنین پروسه ای این است که در سطح حفاظتی آیفون شما هیچگونه خللی بوجود نمی آید بدین معنی که اگر آیفون X شما توسط سارقان دزدیده بشود شما می توانید با جعبه آیفون X خود به نیروی انتظامی مراجعه نموده و به کمک IMEI آیفون خود، گزارش سرقت را ثبت نمایید. همچنین این تضمین وجود دارد که بعد از تعویض هارد آیفون X و ارتقاء هارد آیفون X شما می توانید با هر نسخه جدید iOS گوشی خود را آپدیت نمایید. کلیه هاردهای استفاده شده در این مرکز از قطعات اصلی و اورجینال آیفون می باشد و جای هیچگونه نگرانی در خصوص غیر اصل بودن این آی سی ها وجود ندارد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی و ضمانت نیز است که در پایان انجام کار به شما ارائه می گردد. آموزش تعویض هارد آیفون در این مرکز توسط اساتید با تجربه انجام می شود که می توانید جهت کسب اطلاعات با کارشناسان مرکز تماس برقرار نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.