قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S9

تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S9 با دستگاه OCA قابل تعمیر می باشد. اما چگونه می شود که تکه‌های شکسته ال سی دی گوشی شما به یکدیگر بچسبند و دوباره همانند روز اول شروع به فعالیت نمایند؟ در این مطلب قصد داریم هرآنچه که درباره تعویض گلس باید بدانیم را به شما دوستان بازگو کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی در خصوص تعویض گلس ال سی دی این گوشی را برای شما شرح دهیم.


 
 
اگر گلس ال سی دی گوشی شما شکسته و به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای هستید و می خواهید از قطعات اورجینال در تعمیر گوشی شما استفاده کنند بهتر است سری به صفحه تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ S9 بزنید تا علاوه بر مراحل تعویض گلس از هزینه آن نیز مطلع شوید.
تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S9 با دستگاه OCA قابل تعمیر می باشد. اما چگونه می شود که تکه‌های شکسته ال سی دی گوشی شما به یکدیگر بچسبند و دوباره همانند روز اول شروع به فعالیت نمایند؟ این دستگاه تکه‌های شکسته ال سی دی را به یکدیگر متصل نموده و آنها را به یکدیگر می‌چسباند. تعویض گلس و تعمیر ال سی دی با تجهیزات مدرن و چسب OCA قابل انجام بوده که در این نوع تعمیر، ال سی دی به حالت اولیه خود بازمی‌گردد.

منظور از تعمیر ال سی دی و تعویض گلس چه می باشد؟
نمایشگرهای سامسونگ دارای گلسی بر روی خود بوده که در اثر ضربه می شکند، در این شرایط ال سی دی و تاچ گوشی همچنان به کار خود ادامه می دهد. درچنین وضعیتی می توان گلس ال سی دی گوشی را تعویض نمود. اما پیش از تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S9 گوشی شما باید دارای شروط زیر باشد تا بتوان به تعویض گلس ال سی دی پرداخت.

اگر تاچ گوشی Samsung Galaxy S9 از کار بیفتد باید ال سی دی گوشی Samsung Galaxy S9 را تعویض نمود.
اگر بر روی ال سی دی شکسته شما، رنگ بنفش ایجاد شده باشد یا نقاط سیاه و کدری وجود داشته باشد یا ال سی دی نوری نداشته باشد شما باید ال سی دی گوشی خود را تعویض نمایید و این ایرادات با تعویض گلس ال سی دی برطرف نمی گردد.
برای تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy S9، تاچ گوشی شما باید درست کار نماید و ال سی دی گوشی Samsung Galaxy S9 نیز هیچ گونه پیکسل سوخته ای نداشته باشد.
مزایای تعویض گلس و تعمیر ال سی دی شکسته
مزیت تعمیر ال سی دی و تعویض گلس ال سی دی در این است که هزینه آن به مراتب کمتر از تعویض خود ال سی دی می باشد و در زمان تعمیر، ال سی دی اورجینال گوشی خود شما تعمیر می‌گردد و دوباره شاهد همان کیفیت قبلی ال سی دی خود هستید.
تعمیر ال سی دی شکسته و تعویض گلس با تجهیزات مدرن و چسب OCA انجام می‌شود و در نهایت کیفیت ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز می‌گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.