قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ +Samsung Galaxy S9

اکثر گوشی های سامسونگ، صفحه نمایش یا ال سی دی شان به علت ضربه با دیگر اجسام  می شکند و کاربر از آن پس نمی تواند به راحتی با گوشی خود کار کند از این رو مجبور به تعویض گلس می شود. گلس ال سی دی گوشی های سامسونگ ممکن است به دو صورت تقلبی و اورجینال در بازار موجود باشند که تعویض قطعه برعهده تعمیرکار بوده و تعمیرکار می بایست از قطعه اورجینال جهت تعویض ال سی دی شما استفاده نماید. در این مطلب قصد داریم تا مراحل تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ اس9پلاس را به همراه هزینه تعویض آن برای شما عزیزان شرح دهیم با ما همراه باشید.

 

اگر به دنبال مرکز مطمئنی هستید که گلس شکسته ی گوشی شما را به بهترین نحو و از گلس ال سی دی اورجینال استفاده نمایند می توانید به صفحه تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ s9 plus مراجعه نمایید تا از قیمت گلس و همچنین مراحل تعمیر گوشی سامسونگ آگاه شوید.

 منظور از تعمیر ال سی دی و تعویض گلس چه می باشد؟

نمایشگرهای سامسونگ دارای گلسی بر روی خود بوده که در اثر ضربه می شکند، در این شرایط ال سی دی و تاچ گوشی همچنان به کار خود ادامه می دهد. درچنین وضعیتی می توان گلس ال سی دی گوشی را تعویض نمود. اما پیش از تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ +Samsung Galaxy S9 گوشی شما باید دارای شروط زیر باشد تا بتوان به تعویض گلس ال سی دی پرداخت.


  • اگر تاچ گوشی +Samsung Galaxy S9 از کار بیفتد باید ال سی دی گوشی +Samsung Galaxy S9 را تعویض نمود.
  • اگر بر روی ال سی دی شکسته شما، رنگ بنفش ایجاد شده باشد یا نقاط سیاه و کدری وجود داشته باشد یا ال سی دی نوری نداشته باشد شما باید ال سی دی گوشی خود را تعویض نمایید و این ایرادات با تعویض گلس ال سی دی برطرف نمی گردد.

برای تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ +Samsung Galaxy S9، تاچ گوشی شما باید درست کار نماید و ال سی دی گوشی +Samsung Galaxy S9 نیز هیچ گونه پیکسل سوخته ای نداشته باشد.

مزایای تعویض گلس و تعمیر ال سی دی شکسته

مزیت تعمیر ال سی دی و تعویض گلس ال سی دی در این است که هزینه آن به مراتب کمتر از تعویض خود ال سی دی می باشد و در زمان تعمیر، ال سی دی اورجینال گوشی خود شما تعمیر می‌گردد و دوباره شاهد همان کیفیت قبلی ال سی دی خود هستید.

تعمیر ال سی دی شکسته و تعویض گلس با تجهیزات مدرن و چسب OCA انجام می‌شود و در نهایت کیفیت ال سی دی گوشی به حالت اولیه باز می‌گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.