قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

از کدام ابزار برای تعمیر گوشی استفاده کنیم؟

همانطور که همه می دانیم پس از فرایند تولید یک محصول و مصرف آن توسط مشتری ممکن است دچار خرابی و یا مشکل های متععدی شود که در صورت لزوم باید قطعات آن ها تعمیر و یا تعویض گردد و این برای تمام وسایل ها ممکن است رخ دهد. تعمیرکاران در هر زمینه ی شغلی از داشتن ابزارآلات متنوعی بهره مند هستند که متناسب با آن دارای یکسری ابزارآلات می باشند به طور مثال در شغل تعمیرات موبایل ابزارهایی مانند هویه، چسب و ... بسیار گاربرد دارد. با ما همراه باشید.

 

 

اگر شما از تعمیرکاران موبایل هستید و یا در این زمینه کارآموز می باششید می توانید برای اطلاع از قیمت ابزارآلات و همچنین آشنایی با ابزارهای بیشتر به صفحه ابزارآلات تعمیرات موبایل مراجعه نمایید.


هیتر و هویه دیجیتال یاکسون مدل Yaxun YX-883d

هیتر و هویه دیجیتال یاکسون مدل Yaxun YX-883d از جمله ابزارآلات تعمیرات موبایل می باشد که شامل دو قطعه هیتر و هویه است. هیتر و هویه دیجیتال یاکسون YX-883d از نمایشگری دیجیتالی بهره برده است و دارای قدرت 700 وات می باشد. ابزار هویه این دستگاه از محدوده دمای لحیم کاری بین 200 تا 480 استفاده می کند. 


هیتر و هویه دیجیتال مدل Yaxun YX-888d

هیتر و هویه دیجیتال مدل Yaxun YX-888d وسیله ای برای تعمیر موبایل و دستگاه های دیجیتالی است که در آن از بردهای SMD  استفاده شده است.


دسته هیتر 3 سیم کویک Quick 700

دسته هیتر 3 سیم کویک Quick 700 دستگاهی است که برای تعمیر موبایل به کار می رود. دسته هیتر کویک به هیتر متصل می شود و برای طراحی روی برد ها به کار می رود. 

نازل آیفون ایکس (برای هیتر کوییک 861DW)

پنس Tweezers

 پنس Tweezers یکی از انواع ابزار های مورد نیاز تعمیرکاران موبایل است که برای جابه جایی قطعات روی برد گوشی از آن استفاده می کنند. هنگام خرید پنس حتما دقت داشته باشید لبه تیز داشته باشد و نوری از آن رد نشود. تعمیرکاران همیشه سعی می کنند بهترین ابزار آلات تعمیر موبایل را استفاده کنند تا درصد خطای کمتری در تعمیر موبایل به وجود آید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.