قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات موبایل

تعمیر قطعات گوشی

قطعات گوشی آیفون را بشناسیم

سلام دوستان عزیز

امروز می خواهیم مطلبی در خصوص تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی  آیفون ، با شما به اشتراک بگذاریم. اگر شما هم جزوه علاقمندان گوشی های آیفون هستید و یا اینکه جزوه طرفداران سفت و سخت محصولات کمپانی اپل می باشید این مطلب را بخوانید. تعمیرکاران و کارآموزان تعمیرات موبایل اگر در زمینه ی تعمیرات گوشی های آیفون به طور تخصصی فعالیت دارند این مطلب برایشان بسیار مفید خواهد بود در ادامه با ما همراه باشید.

 


در این مطلب می خواهیم به معرفی برخی از قطعات آیفون بپردازیم و به دلیل اینکه این مطلب طولانی نشود و شما بتوانید به تمامی قطعات آیفون همچنین قیمت قطعات آیفون  نیز دستیابی پیدا نمایید می توانیدبه صفحه قطعات آیفون مراجعه  کنید.


اسپیکر آیفون ۵ سی iPhone 5C
قیمت اسپیکر آیفون 5 سی iPhone 5C
اسپیکر آیفون 5 سی iPhone 5C اورجینال

باتری گوشی آیفون ایکس اس iPhone XS
باتری گوشی آیفون ایکس اس iPhone XS به صورت لیتیوم یونی طراحی شده است. باتری های لیتیوم یونی از طول عمر بالایی بهره می برند و دارای چگالی انرژی بالایی نیز نسبت به باتری لیتیوم پلیمری برخوردار هستند. ظرفیت این باتری برابر 2658 میلی آمپر ساعت می باشد که برابر 10.13 وات بر ساعت است. این باطری نیز به صورت جدانشدنی Non-removable بوده و در داخل قاب جاگذاری شده است در نتیجه برای تعویض آن حتما باید به یک تعمیرگاه مجاز و بروز مراجعه نمایید چون گوشی آیفون XS در سال 2018 معرفی شده که دارای آخرین فناوری اپل می باشد. نمایندگی اپل سنتر با برخورداری از واحد تعمیرات آیفون با مجهزترین امکانات و باتجربه ترین تعمیرکاران می تواند تعویض باتری گوشی آیفون XS را به بهترین وجه انجام دهد. خرید باتری گوشی آیفون iPhone XS به صورت اورجینال این شرایط را برای شما بوجود می آورد که کیفیت اورجینال آیفون XS را مجدد بدست بیاورید.

تاچ و ال سی دی گوشی آیفون ایکس آر iPhone XR
تاچ و ال سی دی گوشی آیفون ایکس آر iPhone XR بر خلاف دو محصول دیگر اپل در سال 2018 با پنل IPS LCD capacitive touchscreen طراحی شده است که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش بدهد. این تغییر در نوع صفحه نمایش و سایر تغییرات این مدل باعث پایین تر بودن قیمت آیفون XR نسبت به دو محصول دیگر آیفون  شده به طوری که از این مدل از گوشی آیفون استقبال بیشتری شده است. اندازه صفحه نمایش گوشی آیفون XR برابر 6.1 اینچ و نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود 79.0 درصد است.
خرید تاچ و ال سی دی گوشی آیفون ایکس آر iPhone XR را می توانید به صورت اینترنتی انجام بدهید. این فروشگاه با گردآوری آرشیو کاملی از قطعات آیفون XR و سایر مدل ها به مرجع فروش قطعات آیفون مبدل شده است. کلیه قطعات به صورت اورجینال به فروش رسیده و از ضمانت فروشگاه برخوردار می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.